Loading...
Mitt liv som kund2017-05-22T19:14:14+02:00

Mitt liv som kund

Kundorientering kan också vara fallprevention!

Bedriver din organisation ”fallprevention”? Ja, en oväntad fråga men förklaring följer! Varje år orsakar fallolyckor i Sverige betydande lidande, 2000 dödsfall och samhällskostnader på 16,8 miljarder. Orsakerna till dessa olyckor är många och varierande vilket [...]

Alla organisationer har kunder, men långt ifrån alla förtjänar dem

Kundfokus är en nyckel till hållbar framgång, oavsett om en organisation är verksam inom privat eller offentlig sektor. Att frånvaro av kundfokus drabbar en organisations kunder är självklart. Missnöje kan uppstå och ta sig uttryck [...]

31 oktober 2024|0 Comments

Jag är inte döv – jag bara struntar i dig

En reklamationsprocess har typiskt många intressenter och olika behov ska tillgodoses. Det betyder, i vanlig ordning, att om processen inte designats med ett utifrån-och-in perspektiv så blir kunden bara en intressent bland andra, kanske inte [...]

18 augusti 2023|Tags: , |0 Comments
Till toppen